خانه / شرکت راه پرواز

شرکت راه پرواز

شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی راه پرواز در تاریخ ۱۴مرداد۱۳۷۵ به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس شده و طی شماره ۱۲۳۴۹۲ مورخ ۱۴مرداد۱۳۷۵ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.

در حال حاضر شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی و زیارتی راه پرواز متعلق به مؤسسه صندوق پس انداز کارکنان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده ۲ اساسنامه عبارت است از: تنظیم برنامه مسافرت‌های داخلی و خارجی و فروش بلیت مسافرت‌های هوایی، دریایی و زمینی (شامل قطار، اتوبوس) و ذخیره جا و انجام هرگونه فعالیت و خدمات ایرانگردی و جهانگردی، سیاحتی و زیارتی با رعایت قوانین و مقررات دستورالعمل‌های سازمان‌ها و وزارت مربوطه و انجام کلیه امور مرتبط با فروش بلیت و نمایندگی و خدمات بار و مسافر و سایر خدمات جنبی.

به موجب پروانه فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی صادره توسط سازمان هواپیمایی کشوری به شماره ۱۱۱/۳۱۸–۷۵۰۱/ش مورخ ۳۰تیر۱۳۷۵ مجوز بند (الف) دریافت شده و همچنین به موجب ابلاغیه کمیته فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ۶۱۱۰/۵۱۴ مورخ ۱۱مرداد۱۳۷۵ مجوز بند (ب) دریافت گردیده است و بر مبنای پروانه شماره ۴۳۳۶۴/۵۸۰ حج و زیارت استان تهران، مجوز بند (پ )/ امور زیارتی نیز دریافت گردیده و این شرکت تحت شماره ۲۱۰۷۹۶-۳۳ مورخ آگوست۱۹۹۸ به عضویت یاتا پذیرفته شده است. در ضمن شرکت عضو انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، انجمن صنفی دفاتر خدمات سفر و گردشگری استان تهران و عضو شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان تهران و نمایندگی کل فروش بلیت قطارهای مسافری شرکت سفیر ریل آریا در تهران (روی سامانه ملی راه آهن) را در اختیار دارد.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی بزرگمهر، پلاک ۱۴۸۹، کدپستی  ۱۵۹۱۶۳۳۵۳۳

وبسایت: www.raheparvaz.com

آدرس الکترونیکی: info{@}raheparvaz.com

شماره تماس:   ۸ -۶۶۴۹۳۲۳۴-۰۲۱