خانه / اخبار مؤسسه / آغاز به کار غرفه صنایع ریلی ایران در نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی / تصاویر
ایرید در نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی

آغاز به کار غرفه صنایع ریلی ایران در نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی / تصاویر

غرفه شرکت صنایع ریلی ایران(ایرید)  با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن، غرفه شرکت صنایع ریلی ایران(ایرید) که در نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی حضور دارد، صبح امروز در محل نمایشگاه مصلی تهران با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء افتتاح شد.

گفتنی است در این بازدید، وزرای صمت و راه و شهرسازی و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در جریان تولید تکه مرکزی تولید شده در شرکت صنایع ریلی ایران(ایرید) قرار گرفتند.

نمایشگاه توانمندی‌های فنی و مهندسی ایرانی با محوریت تحقق شعار سال «رونق تولید»، از امروز شنبه (سوم اسفندماه) به مدت ۵ روز در محل شبستان ۱ و ۲ مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود و صدها شرکت داخلی آخرین دستاوردهای و توانمندی‌های خود را در عرصه ایرانی‌سازی تجهیزات صنعتی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

این نمایشگاه به میزبانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و در گرایش‌های نفت، گاز و پتروشیمی، نیرو، دریایی، راه و شهرسازی، صنعت و معدن، فناوری اطلاعات و ارتباطات و مهندسین مشاور برگزار می‌شود. 

ایرید در نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی

ایرید در نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی ایرید در نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی ایرید در نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی ایرید در نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی ایرید در نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی ایرید در نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی ایرید در نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی ایرید در نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی ایرید در نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی ایرید در نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی ایرید در نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی ایرید در نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی ایرید در نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی ایرید در نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانیویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code