خانه / اخبار مؤسسه / بازگشایی مجموعه تفریحی و گردشگری پارمیس برای همکاران راه آهن

بازگشایی مجموعه تفریحی و گردشگری پارمیس برای همکاران راه آهن

مدیرعامل شرکت راه پرواز از بازگشایی مجموعه تفریحی و گردشگری پارمیس و امکان استفاده همکاران راه‌آهن خبر داد.

سید مرتضی راشدی، مدیرعامل شرکت راه پرواز با اعلام این خبر به روابط عمومی موسسه گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با  اداره کل امور رفاهی و سلامت راه آهن مجتمع فرهنگی، تفریحی و اقامتی پارمیس وفق بخشنامه صادره اداره کل امور رفاهی و سلامت آماده ارائه خدمات به همکاران محترم راه آهن است.

مدیرعامل شرکت راه پرواز افزود: با توجه به محدودیت های دو سال گذشته برای مسافرت ها، به منظور ارتقاء سطح انگیزشی کارکنان امید داریم بتوانیم خدماتی در شان همکاران ارائه کنیم.

راشدی ادامه داد: کارکنان محترمی که قصد استفاده از سرانه خود در سایر مراکز رفاهی دارند یا جزء دسته های مجاز شده در بخشنامه مزبور نمی باشند، می توانند در صورت وجود ظرفیت مازاد بر نیاز متقاضیان ثبت نام شده از طریق سامانه رفاهی راه آهن با شرکت راه پرواز به شماره تلفن ۰۲۱-۶۶۴۸۱۳۱۰ داخلی های ۳۰۱ و ۳۰۲ یا با پذیرش مجتمع به شماره تلفن ۰۱۱- ۳۳۴۷۲۰۰۳ تماس بگیرند یا درخواست خود را به شماره واتساپ ۰۹۰۵۸۱۷۴۷۰۶ پیامک نمایند، تا جهت رزرو درصورت وجود ظرفیت اقدام گردد.

او ادامه داد: مبنای محاسبه نرخ خدمات ارائه شده به این عزیزان نرخنامه مصوب گردشگری استان مازندران خواهد بود.

او اضافه کرد: در طی این مدت هم نیز بازسازی هایی در داخل مجموعه صورت گرفته است. از طرفی اخیرا به منظور ارائه خدمات بهتر، رستوران مجتمع راه اندازی شده که آماده ارائه خدمات به همکاران است.

راشدی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به پروتکل های بهداشتی امکان ارائه خدمات به صورت ۵۰ درصد از ظرفیت وجود دارد، گفت: این نکته هم قابل ذکر است که این مجموعه تمام سعی و اهتمام خود را بر این گذاشته تا نهایت ارتقا در بخش خدمات به وجود آید. در این راستا هم نیز تلاش داریم تا با اعمال نظارت های لازم سطح خدمات را ارتقاء دهیم.

او در پایان تاکید کرد: تمام این اقدامات برای جلب رضایت همکاران راه آهن صورت می گیرد و این وظیفه ما است تا بهترین خدمات را ارائه دهیم. ناگفته نماند، آماده پذیرش پیشنهادات و نقطه نظرات راهبردی همکاران به منظور ارائه خدمات بهتر و شایسته تر هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code