خانه / اخبار مؤسسه / حضور شرکت راه آهن حمل و نقل در نخستین نمایشگاه اوراسیا در تهران

حضور شرکت راه آهن حمل و نقل در نخستین نمایشگاه اوراسیا در تهران

شرکت راه آهن حمل و نقل در در نخستین نمایشگاه اوراسیا که در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه سال جاری در تهران برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

براساس این گزارش مقامات پنج کشور عضو این اتحادیه شامل روسیه، قزاقستان، بلاروس، ارمنستان و قرقیزستان به همراه هیات‌های تجاری در این رویداد حضور خواهند داشت.

بنابر گفته مسئولان برگزاری این نمایشگاه، آخرین تبادل نظر با ستاد برگزاری نمایشگاه، نشست‌های جانبی متعددی بین ایران و کشورهای عضو به صورت جداگانه و همزمان با این رویداد پیش‌بینی شده، همچنین اولین نشست روسای اتاق‌های بازرگانی ایران و کشورهای عضو نیز که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تدارک دیده شده و انتظار می‌‎رود این نشست‌ها منتج به همکاری‌های وسیع و آغاز فصل جدیدی برای حضور پر رنگ فعالان اقتصادی کشورمان در منطقه اوراسیا باشد.

همچنین براساس برنامه ریزی ها و پیش بینی های صورت گرفته در این نمایشگاه، علاوه بر مقامات دولتی کشورهای عضو از جمله وزرا و معاونان وزرای برخی کشورها، رئیس شورای تجاری ایران و روسیه، عضو هیات رییسه اتحادیه اقتصادی اوراسیا، نمایندگان فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هیات تجاری از ارمنستان، روسای نمایشگاه چرم و کفش و اتحادیه غلات روسیه و شرکت‌های تولیدی از کشورهای بلاروس در زمینه خودروهای سنگین و شرکت‌ها و هیات تجاری قرقیزستان نیز در این رویداد حضور می‌یابند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code