خانه / اخبار مؤسسه / خبرهای خوب از شرکت راه آهن تعمیرات پارس/ از انعقاد قرارداد تعمیر صد دستگاه واگن شرکت مس رفسنجان تا راه اندازی کارگاه تعمیر و تست خودکار ترمز

خبرهای خوب از شرکت راه آهن تعمیرات پارس/ از انعقاد قرارداد تعمیر صد دستگاه واگن شرکت مس رفسنجان تا راه اندازی کارگاه تعمیر و تست خودکار ترمز

سید کیوان امام، مدیرعامل شرکت راه آهن تعمیرات پارس در گفت و گو با روابط عمومی بیان کرد: قرارداد تعمیرات ویژه ۱۰۰ دستگاه از واگن‌های مخزن دار شرکت مس سرچشمه رفسجان منعقد و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

او در ادامه با بیان اینکه کارگاه سیرجان که به عنوان مرکز تعمیرات تجهیز شده است گفت: در کنار تجهیز و به روزرسانی سخت افزار این مجموعه، با دارا بودن نیروهای مجرب و با دانش که از جوانان کشورمان هستند، در حال پیشرفت هستیم و امیدواریم به زودی بتوانیم ظرفیت تعمیرات را به بالاترین حد برسانیم تا از این طریق هم شرکت های حمل و نقل و هم وخودمان منتفع شویم.

امام ادامه داد: در این راستا نیز سعی کردیم با خرید برخی تجهیزات به این مهم برسیم که از جمله این تجهیزات می توان به سختی سنج ، گام سنج ، کلیس دیجیتال و R سنج اشاره کرد.

او افزود: با تامین این موارد مراحل تامین تجهیزات و آغاز فرایند کنترل کیفیت قطعات و ساختن آن‌ها در کارگاه نیز شروع شده است.

مدیرعامل شرکت راه آهن تعمیرات پارس اضافه کرد: در ادامه بهبود فرآیندها و تجهیز نیز ساخت کارگاه تعمیر و تست خودکار ترمز در سایت سیرجان در دستور کار قرار گرفت که به لطف خدا این امر نیز به منظور ارتقاء سطح سخت افزاری شرکت، کاهش میزان تعمیرات ، افزایش کیفیت و حذف زمان و هزینه ارسال خودکارها به تعمیر گاه سایر شرکت ها انجام شد و این بخش نیز هم اکنون آماده بهره برداری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code