خانه / اخبار مؤسسه / عجمیان: موسسه که متعلق به کارکنان راه آهن است در همه حال سعی کرده در اجرای قانون و شفافیت پیشگام باشد

عجمیان: موسسه که متعلق به کارکنان راه آهن است در همه حال سعی کرده در اجرای قانون و شفافیت پیشگام باشد

علیرضا عجمیان، مشاور مدیر عامل و مدیر امور مجامع و شرکت های موسسه صندوق پس‌انداز کارکنان راه آهن در گفت و گو با روابط عمومی درباره برگزاری کارگاه یک روزه اشنایی با سامانه فروشگاهی و مودیان گفت: قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان چند سالی است که تصویب شده که با فراهم شدن زیرساخت‌ها به مرحله اجرایی نزدیک شده است.

او ادامه داد: در سطوح وزارت اقتصاد و دارایی و همچنین سازمان امور مالیاتی تاکیدات لازم برای اجرایی شدن این قانون از ابتدای سال جاری صورت گرفته، لذا با توجه به خاص بودن این قانون و پیچیدگی های آن، سعی کردیم با تشکیل کارگاهی، این موارد و نکات به همکاران موسسه و شرکت‌های تابعه آموزش داده شود.

عجمیان با بیان اینکه موارد مطروح شده در این کارگاه شامل آموزش خود قانون و الزامات آن و آشنایی با سامانه جدید بود که با حضور دو تن از اساتید خبره این رشته، آموزش داده شد.  در این جلسه مدیران مالی، روسای حسابداری و همچنین دیگر همکاران مرتبط از موسسه و شرکت های تابعه حضور داشتند.

مشاور مدیرعامل و مدیر امور مجامع و شرکت های موسسه صندوق پس‌انداز کارکنان راه آهن یادآور شد: با توجه به جدید بودن این قانون چنان چه در ادامه هم ابهاماتی در این مورد وجود داشته باشد، همکاران می توانند از ظرفیت وجود اساتید این حوزه بهره ببرند و سوالات خود را با آنان مطرح کنند.

او در ادامه با تاکید بر این موضوع که موسسه همیشه در موضوع شفافیت، عملکرد قابل قبولی داشته است گفت: سازمان امور مالیاتی در ممیزی هایی که انجام می دهد در واقع همین موضوع شفافیت را دیکته می کند. موسسه هم که متعلق به کارکنان زحمت کش و شریف راه آهن است، در همه حال سعی کرده در اجرای قانون و شفافیت پیشگام باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code