خانه / اخبار مؤسسه / مدیرعامل موسسه خبر داد: اعطای وام قرض‌الحسنه اضطراری ۱۰ میلیون تومانی برای کمک به درمان بیماران کرونا

مدیرعامل موسسه خبر داد: اعطای وام قرض‌الحسنه اضطراری ۱۰ میلیون تومانی برای کمک به درمان بیماران کرونا

موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن از اعطای وام قرض‌الحسنه اضطراری ۱۰ میلیون تومانی برای کمک به درمان بیماران کرونا خبر داد.

عبادالله فروزش، مدیرعامل موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن، در گفت و گو با روابط عمومی موسسه با اعلام این خبر گفت: براساس مصوبه ستاد فوق العاده کرونا راه آهن و تاکید مدیرعامل محترم راه آهن مبنی بر اعطای تسهیلات کمک هزینه درمانی، این موسسه بسته حمایتی در قالب وام اضطراری ۱۰۰ میلیون ریالی به اعضاء را پیشنهاد نمود که مورد تایید مدیریت محترم راه آهن قرار گرفت .

مدیرعامل موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن در ادامه با گرامی داشت یاد کارکنان راه آهن و خانواده‌های آنان که در اثر ابتلا به این بیماری منحوس جانشان را از دست داده اند، ادامه داد: این وام که بدون کارمزد و با بازپرداخت ۱۲ ماهه خواهد بود، با معرفی اداره کل امور رفاهی و سلامت راه آهن و به اعضای محترمی که از ابتدای شیوع بیماری اخیر به ویروس کرونا مبتلا شده اند، تعلق خواهد گرفت.

رئیس هیات مدیره موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن درباره نحوه ارسال مدارک افزود: مدارک توسط اعضا تکمیل و از طریق اداره ذیربط به اداره کل رفاه راه آهن ارسال خواهد شد. سپس با تایید مدیر کل رفاه به موسسه، جهت پرداخت ارسال می‌شود.

او در پایان با آرزوی صحت و سلامتی برای اعضای محترم موسسه گفت: دریافت این تسهیلات در شرایط فعلی برای کسانی که به لحاظ گسترش ویروس کرونا دچار این بیماری شده اند، می تواند بخشی از لطمات مالی وارده را جبران کند؛ همکاران ما در موسسه و شرکت های تابعه براساس منویات مدیرعامل محترم راه آهن و اساسنامه موسسه، نهایت سعی و اهتمام را بر انتفاع اعضا از خدمات رفاهی خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code