خانه / اخبار مؤسسه / مدیرکل راه آهن قم: در سال‌های اخیر شاهد عملکرد خوبی در زمینه وام و تسهیلات و بیمه درمانی کارکنان از صندوق پس‌انداز بوده‌ایم

مدیرکل راه آهن قم: در سال‌های اخیر شاهد عملکرد خوبی در زمینه وام و تسهیلات و بیمه درمانی کارکنان از صندوق پس‌انداز بوده‌ایم

غلامحسین دباغ، سرپرست اداره کل راه آهن قم، در گفت و گو با روابط عمومی موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن قم، ضمن تجلیل از خدمات موسسه به کارکنان راه آهن، بیان کرد: از مجموع ۱۳۳ نفر پرسنل رسمی اداره کل راه آهن قم، ۱۱۰ نفر عضو صندوق پس انداز کارکنان راه آهن هستند که این موضوع نشان دهنده اقبال کارکنان به موسسه صندوق پس انداز است.

دباغ در ادامه با بیان اینکه تاکنون ۶۶ نفر از کارکنان اداره کل راه آهن قم که در صندوق عضویت دارند، از تسهیلات وام قرض الحسنه استفاده کرده اند، افزود: در شرایط کنونی که ممکن است وضع معیشت برخی دچار مشکل شود، این نوع تسهیلات می تواند، همراه خوبی برای کارکنان زحمت کش راه آهن باشد.

او گفت: در سال های اخیر، شاهد عملکرد خوبی در زمینه ارائه خدمات متنوع از جمله موضوعات وام و تسهیلات و همچنین بیمه درمانی کارکنان از سوی موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن و شرکت های تابعه بوده ایم که این موضوع نشان دهنده عملکرد موفق مجموعه بوده است.

سرپرست اداره کل راه آهن قم در ادامه به فعالیت های مشترک با شرکت های تابعه موسسه اشاره و اضافه کرد: همکاری در زمینه احداث زائر سرا با شرکت خط و ابنیه فلق در مجتمع مسکونی ارغوان راه آهن قم از دیگر زمینه های همکاری با صندوق پس انداز کارکنان راه آهن است که طی مذاکرات و بازدید های کارشناسی صورت گرفته از محل، مقرر شد یک بلوک از مجموعه بلوکهای مجتمع مسکونی ارغوان راه آهن قم بصورت مشارکتی و با تغییر کاربری به زائر سرا تبدیل شود.

او در ادامه با بیان اینکه ایستگاه راه آهن قم یکی از قدیمی ترین ایستگاههای  راه آهن کشور  محسوب  میشود گفت: روزانه بیش از ۵۰ رام قطار مسافری و ۳۰ رام قطار باری از مبادی ورودی و خروجی این اداره کل تردد می کنند.

دباغ افزود: ایستگاه گارمانوری یکی از بزرگترین ایستگاههای باری ایران محسوب می شود که روزانه ۸۰۰ واگن ورودی و خروجی دارد که متوسط میانگین واگنها در ماه حدود ۲۵۰۰۰ هزار واگن می باشد.

او در ادامه درباره پروژه های گروه نظارت بر خط و سازه های فنی اداره کل قم گفت: بازسازی خط بلاک قم – ساقه بطول ۵۵۲۲ متر و ۶۷% پیشرفت فیزیکی داشته و حدود ۳۷۵۰ متر باقی مانده است. بازسازی خطوط ۱ و ۲ ایستگاه قم به طول ۹۹۰ متر ، بهسازی بلاک علی آباد – نمکزار به مبلغ ۳۲۷۰۶۸۶۱۲۵ ریال و به طول ۷۷۳۰ مترکه ۱۸۸۰ متر آن در بلاک زوج و ۵۸۵۰ متر آن در بلاک فرد انجام شده است،  بهسازی خطوط ۱ و ۲ ایستگاه نمکزار به طول ۱۶۰۵ متر،  نصب باکسی بتونی در کیلومتر ۱۵۹ بلاک محمدیه – شوراب به مبلغ شش میلیارد ریال،  تعویض دو دستگاه سوزن UIC60 در ایستگاه شوراب و تعویض سوزن کیلاک در ایستگاه ساقه مهمترین پروژه های گروه نظارت بر خط و سازه های فنی اداره کل قم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code