خانه / اخبار مؤسسه / وصول مطالبات، وضع مالکان لکوموتیو را در تامین قطعات و تعمیرات بهبود بخشیده است

وصول مطالبات، وضع مالکان لکوموتیو را در تامین قطعات و تعمیرات بهبود بخشیده است

مدیرعامل شرکت راه‌آهن کشش از تاکید مدیرعامل راه‌آهن به اختصاص خطوط پربار ریلی به سیر لکوموتیوهای با قابلیت اطمینان بالا خبر داد و گفت: با پرداخت‌های به موقع مطالباتمان از سوی راه‌آهن، وضعیت مالکان لکوموتیو در زمینه تامین قطعات و تعمیرات بهبود یافته است.

به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن به نقل از ریل نیوز، علیرضا علیلو، مدیرعامل شرکت راه‌آهن کشش، با اشاره به جلسه مفصل مدیرعامل راه‌آهن با مالکان لکوموتیو که از ساعت ۱۶ تا ۲۴  (یکشنبه اول بهمن) به طول انجامید، اظهار کرد: مدیرعامل راه‌آهن در این جلسه به تمامی دغدغه‌های مالکان بخش خصوصی توجه کرد و نقشه راهی را ترسیم کرد.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن کشش تصریح کرد: این نوع نگاه به مسایل، نگاهی ارتقا بخش در راه‌آهن است.

علیلو عنوان کرد: مدیرعامل راه‌آهن مالکان لکوموتیو را تشویق کرد تا به قابلیت اطمینان موجود بسنده نکنند و بخش متولی راه‌آهن را موظف کرد تا خطوط پر بار را به لکوموتیوهای با قابلیت اطمینان بالا سیر دهند.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن کشش اظهار کرد: در این جلسه، مدیرعامل راه‌آهن همچنین در خصوص ضرورت همفکری نکاتی را مطرح کرد و پیشنهاد داد تا نقشه دپوهای تعمیراتی، برای راه‌آهن و تعمیرکاران و مالکان لکوموتیو بخش خصوصی آنالیز مجدد شود تا آن‌ها بتوانند نقش آفرینی کنند.

علیلو خاطرنشان کرد: به نظرم با آینده‌نگری که در راه‌آهن وجود دارد، موضوعات مطرح شده، می‌تواند نقش‌آفرین مهمی باشد.

وی ضمن قدردانی از پرداخت‌ به موقع مطالبات مالکان لکوموتیو بخش خصوصی که در سال جاری انجام شده است، تاکید کرد: مدیرعامل راه‌آهن از چند ماه گذشته نگاه ویژه‌ای به پرداخت مالکان لکوموتیو داشت.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن کشش با اشاره به انباشت بدهی‌های مالکان لکوموتیو از گذشته و نگاه مدیرعامل راه‌آهن مبنی بر اینکه باید پرداخت‌های عملکرد مالکان به حداقل برسند، عنوان کرد: با پرداخت‌های صورت پذیرفته، عملا دست مالکان لکوموتیو برای اقدامات اعتمادساز بیشتر شده است تا مالکان لکوموتیو بتوانند در وضعیت مناسبی باشند.

علیلو اظهار کرد: اکنون مالکان لکوموتیو این امکان را دارند که بدهی‌هایشان را به تامین کنندگان و سایر بخش‌هایی که معمولا در بحث تعمیرات وجود دارد، پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن کشش تاکید کرد: این پرداخت‌ها باعث می‌شوند تا مالکان لکوموتیو نسبت به راه‌آهن و به مجموعه‌های پیمانکاری و تامین کننده در وضعیت بهتری عمل کنند.

علیلو خاطرنشان کرد: نکته مهم در این جلسه، فضای همدلی و همراهی است که قبلا تجربه نشده بود. اینکه مدیرعامل راه‌آهن در این سطح بیاید و با مالکان لکوموتیو مشورت بگیرد و حرف‌های آن‌ها را بشنود قابل تقدیر است.

وی تاکید کرد: این موضوع، نوید بخش فصل نوینی در صنعت ریلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code