خانه / اخبار عمومی / پیام مدیرعامل شرکت راه آهن ج.ا.ا به جشنواره «فردا»
سعید رسولی
سعید رسولی

پیام مدیرعامل شرکت راه آهن ج.ا.ا به جشنواره «فردا»

سعید رسولی در پیامی به پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) از تاثیر ریل‌گداری آثار تصویری مستند بر مسیر پیشرفت صنعتی نوشته است.

به گزارش موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن متن این پیام به شرح زیر است:

«برای کشوری که سخت‌ترین هجمه‌ها و تحریم ها را تجربه کرده و استوار بر اصول خود پافشاری می کند، توجه به زیرساخت‌های فکری و فرهنگی و تلاش برای پیشرفت صنعت و فناوری، امری بسیار ضروری است. برهمین اساس است که در چند سال اخیر مقام معظم رهبری شعار و رویکرد کشور را حمایت و توجه مضاعف به اقتصاد، پیشرفت و تولید ملی قرار داده اند. با این وجود، دیگر جای هیچ عذر و بهانه‌ای باقی نمی ماند و باید همت و تلاش همه جانبه و ملی به میدان بیاید. روشن است که هم افزایی و تعامل دانشگاهیان، هنرمندان، ‌‌اصحاب رسانه و مدیران صنعت و فناوری کشور برای این مهم راهگشا و تعیین کننده است.

در برهه حساس کنونی کشور، مدیریت پویا و هوشمند فناوری و صنعتی، هر مجال و فرصتی را برای هم اندیشی، تعامل و هم افزایی در زمینه معرفی و تبیین چگونگی رشد صنعت و فناوری مغتنم می شمارد و از آن برای تقویت ارتقای قابلیت ‌ها و رفع آسیب‌ها و موانع احتمالی استفاده می کند.

جشنواره فیلم و عکس فناوری صنعتی«فردا» بدون شک یکی از این فرصت‌های مغتنم است تا به کمک خلاقیت هنرمندان فیلمساز و عکاس و تبادل تجربه و تعامل مدیران و کارگزاران صنعت، فناوری، فرهنگ و هنر، قابلیت ها و توانایی های کشور در حوزه های مختلف مستندسازی شده و به نمایش درآید.

شرکت راه آهن به عنوان متولی صنعت ریلی کشور به عنوان یک صنعت استراتژیک و از ملزومات اقتصاد پایدار دست هنرمندان و مدیران فرهنگی را به گرمی می فشارد و برگزاری جشنواره فردا را نوعی ریل‌گذاری مطمئن در مسیر پیشرفت صنعتی ایران می داند و از آن حمایت می کند.

برخود لازم می دانم از زحمات و تلاش های عزیزانم در جهاددانشگاهی، همکارانم در روابط عمومی راه آهن که با این جشنواره همراه و همدل شده اند و همچنین همه هنرمندانی که برای اعتلای صنعت و فناوری ایران کوشش می کنند، سپاسگزاری کنم».

سعید رسولی
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code