خانه / اخبار مؤسسه / گزارشی از اعطای وام قرض‌الحسنه اضطراری ۱۰ میلیون تومانی برای کمک به درمان بیماران کرونا

گزارشی از اعطای وام قرض‌الحسنه اضطراری ۱۰ میلیون تومانی برای کمک به درمان بیماران کرونا

 موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن اعطای وام قرض‌الحسنه اضطراری ۱۰ میلیون تومانی برای کمک به درمان بیماران کرونا را شروع کرد.

براساس مصوبه ستاد فوق العاده کرونا راه آهن و تاکید مدیرعامل محترم راه آهن مبنی بر اعطای تسهیلات کمک هزینه درمانی، این موسسه بسته حمایتی در قالب وام اضطراری ۱۰۰ میلیون ریالی به اعضاء را پیشنهاد نمود که مورد تایید مدیریت محترم راه آهن قرار گرفت .

ضمن گرامی داشت یاد کارکنان راه آهن و خانواده‌های آنان که در اثر ابتلا به این بیماری منحوس جانشان را از دست داده‌اند، پس از تایید مدیرعامل محترم راه آهن، بلافاصله برنامه ریزی جهت اعطای این وام انجام گرفت که در نهایت این وام که بدون کارمزد و با بازپرداخت ۱۲ ماهه خواهد بود، مورد تایید نهایی قرار گرفت.

در مرحله بعد نیز با همکاری اداره کل امور رفاهی و سلامت راه آهن و براساس اعلام این اداره کل اعضای محترمی که از ابتدای شیوع بیماری اخیر به ویروس کرونا مبتلا شده اند، جهت دریافت معرفی شدند.

همچنین درباره نحوه ارسال مدارک ذکر این نکته ضروری است که مدارک توسط اعضا تکمیل و از طریق اداره ذیربط به اداره کل رفاه راه آهن ارسال شد. سپس با تایید مدیر کل رفاه به موسسه، جهت پرداخت ارسال شدند.

این موسسه با آرزوی صحت و سلامتی برای اعضای محترم، یادآور می شود دریافت این تسهیلات در شرایط فعلی برای کسانی که به لحاظ گسترش ویروس کرونا دچار این بیماری شده اند، می تواند بخشی از لطمات مالی وارده را جبران کند؛

در پایان هم ذکر این نکته ضروری است که همکاران ما در موسسه و شرکت های تابعه براساس منویات مدیرعامل محترم راه آهن و اساسنامه موسسه، نهایت سعی و اهتمام را بر انتفاع اعضا از خدمات رفاهی خواهند داشت.

از شروع اجرای مصوبه وام کرونا(شهریور ۱۴۰۰ تا کنون)، برای تعداد ۹۳۴ نفر مبلغ ۹۳/۴ میلیارد ریال وام اعطا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code