خانه / اخبار مؤسسه / گزارش دهی مستمر شرکت های تابعه به موسسه/ مجامع عادی سالیانه به پایان رسید

گزارش دهی مستمر شرکت های تابعه به موسسه/ مجامع عادی سالیانه به پایان رسید

مدیر امور مجامع و سهام موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن از خاتمه جلسات مجامع عادی سالیانه شرکت‌های تابعه خبر داد.

عباس ملکان، مدیر امور مجامع و سهام موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن در گفت و گو با روابط عمومی موسسه بیان کرد: در اجرای ماده ۸۹ قانون تجارت ، مجامع عمومی عادی سالیانه شرکت‌های تابعه موسسه برای رسیدگی به صورت وضعیت مالی (ترازنامه) ، حساب سود و زیان سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ و صورت دارایی و مطالبات و دیون شرکت و رسیدگی به گزارش هیئت مدیره و حسابرس و بازرس قانونی برگزار شد.

ملکان ادامه داد: خوشبختانه براساس اطلاعات ارائه شده در قالب صورت های مالی حسابرسی شده سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹، شرکت های تابعه موفق شده اند طی سال موضوع گزارش، به رشد قابل توجهی به نسبت فروش سال ۱۳۹۹ دست یابند.

مدیر امور مجامع و سهام موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن افزود: ایجاد تنوع در مشتریان و بازارهای فعالیت، سرمایه گذاری در تملک دارایی های سرمایه ای مورد نیاز برای فعالیت های عملیاتی شرکت های حمل و نقل بار ریلی و خرده بار، تقویت روش‌ها و سامانه‌های تعمیر و نگهداری ناوگان نیروی کشش و ناوگان حمل بار ریلی ، تلاش برای ارتقاء خدمات شرکت‌های بیمه‌ای و جلب رضایت بیشتر اعضاء محترم و تکمیل و سرعت بخشیدن به گام‌های داخلی سازی قطعات مورد نیاز سوزن از جمله دستاوردهای سال مورد گزارش بوده است.

ملکان یادآور شد: خوشبختانه در این سال با کنترل و کاهش بیماری کرونا و بهره‌برداری از سایت‌های اقامتی و ورزشی – تفریحی تحت مدیریت شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی راه پرواز ، این شرکت موفق به ثبت سود در ردیف عملکرد سال موضوع گزارش شد.

او در پایان گفت: دیگر خبر خوب برای اعضاء محترم این است که سود خالص حاصل از فعالیت سال موضوع گزارش نیز با رشد خوبی به نسبت سود سال ۱۳۹۹ تحقق یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code