خانه / اخبار مؤسسه / آغاز ارائه خدمات در واحدهای اقامتی مشهد توسط شرکت راه پرواز/ تصاویر

آغاز ارائه خدمات در واحدهای اقامتی مشهد توسط شرکت راه پرواز/ تصاویر

مدیرعامل شرکت راه پرواز از آغاز ارائه خدمات در واحدهای اقامتی مشهد توسط شرکت راه پرواز خبر داد.

سید مرتضی راشدی، با اعلام این خبر به روابط عمومی موسسه گفت: در راستای ارتقاء خدمات رفاهی به همکاران محترم راه آهن و در پی تاکیدات مدیرعامل محترم راه آهن با هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل امور رفاهی و سلامت، واحدهای اقامتی مشهد که توسط موسسه احداث گردیده، توسط شرکت راه پرواز آماده بهره برداری و ارائه خدمات به کارکنان محترم راه آهن گردیده است.
مدیرعامل شرکت راه پرواز افزود: این ۱۴ واحد که با توجه به حجم انبوه درخواست ها برای زیارت مرقد مطهر هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام رضا (ع)، در مساحتی حدود ۲۰۰۰ مترمربع زمین شامل ۱۲ واحد ویلایی یکخوابه و دو واحد ویلایی دوخوابه ساخته شده اند و بمناسبت مبعث رسول اکرم (ص) بهره برداری از آن آغاز می گردد.
او در ادامه با بیان اینکه با توجه به محدودیت های دو سال گذشته برای مسافرت ها، به منظور ارتقاء سطح انگیزشی کارکنان امید داریم بتوانیم خدماتی در شان همکاران ارائه کنیم افزود: براساس بخشنامه ابلاغ شده توسط اداره کل رفاهی و سلامت، کارکنان محترمی که قصد استفاده از سرانه خود در این مجموعه را از تاریخ ۹ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ را دارند باید از تاریخ ۱ اسفند ماه تا پایان ساعت اداری ۳ اسفند ماه سال جاری از طریق شبکه داخلی راه آهن و در قسمت درخواست های من و بخش رزرو اماکن اقامتی، رزرو خود را انجام دهند.
راشدی افزود: همچنین براساس این بخشنامه آن دسته از همکارانی که مستقیما به رایانه دسترسی ندارند به قسمت اموراداری اداره کل خود مراجعه و از طریق کد انحصاری نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند.
او با بیان اینکه طبق این بخشنامه، نتایج این قرعه کشی ۴ اسفند ماه بر روی سامانه قابل رویت خواهد بود، ادامه داد: سقف مجاز پذیرش افراد در اماکن اقامتی جهت واحدهای یک خوابه ۴ نفر، دو خوابه ۶ نفر
است. همچنین همکاران محترم می بایست در بدو ورود به مجموعه اماکن اقامتی مشهد، جهت هماهنگی به دفتر پذیرش، نزد آقای مداعی (نماینده شرکت راه پرواز در مشهد) مراجعه و پس از تائید ایشان و پرداخت مبلغ تکمیلی هزینه اقامت، می توانند از اماکن مورد نظر استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code