خانه / اخبار مؤسسه / راه اندازی درگاه الکترونیکی شرکت جاده ابریشم برای سهولت در ثبت نام بیمه بدنه و شخص ثالث اعضای صندوق

راه اندازی درگاه الکترونیکی شرکت جاده ابریشم برای سهولت در ثبت نام بیمه بدنه و شخص ثالث اعضای صندوق

پندمی، مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ای جاده ابریشم در گفت و گو با روابط عمومی موسسه صندوق پس‌انداز کارکنان راه آهن با بیان اینکه همچون ۶ ماه گذشته و طی توافق قبلی توسط شرکت خدمات بیمه ای جاده ابریشم بیمه شخص ثالث و بدنه برای اعضای موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن به صورت از دم قسط ۱۰ ماهه انجام می شود، ادامه داد: این توافق که با ضمانت موسسه صورت می گیرد از طریق کسر از حقوق متقاضیان این بیمه دریافت می شود.
او در ادامه با بیان اینکه این موضوع در چهارچوب تفاهم نامه شرکت جاده ابریشم به نمایندگی از موسسه و شرکت بیمه ایران انجام می شود، افزود: خوشبختانه با تلاش های فراوان بخش های مختلف شرکت و موسسه این امکان فراهم شده تا همکاران راه آهن، موسسه و شرکت های تابعه که عضو موسسه هستند، بتوانند به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن اقدام به خرید بیمه کنند.
پندمی ادامه داد: همکارانی که قصد خرید بیمه از طریق شرکت جاده ابریشم را دارند، می توانند با مراجعه به سایت شرکت خدمات بیمه ای جاده ابریشم به نشانی https://abrishamins.ir/ ، بخش سازمانی را انتخاب و پس از برگزیدن محل اشتغال خود در شرکت راه آهن، موسسه و یا یکی از شرکت های تابعه موسسه و درج اطلاعات فردی و خودروی شخصی، نسبت به تکمیل خرید اقدام کنند.
او اضافه کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته امیدوار هستیم به زودی فاز دوم این تفاهم نامه که ارائه خدمات با همین شرایط برای کارکنان راه آهن که عضو موسسه نیستند را فعال کنیم.
مدیر عامل شرکت خدمات بیمه ای جاده ابریشم در پایان گفت: امیدواریم در راستای ارائه خدمات رفاهی به اعضای محترم صندوق و کارکنان راه آهن، خدمات مطلوبی را ارائه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code