خانه / اخبار مؤسسه / آغاز ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته/ حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن در غرفه موسسه و شرکت های تابعه/تصاویر

آغاز ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته/ حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن در غرفه موسسه و شرکت های تابعه/تصاویر

ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته صبح امروز (یکشنبه) با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن، در مراسم افتتاحیه که از سوی «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی انجام شد تمام معاونان دریایی، ریلی، هوایی و جاده‌ای وزارت راه حضور داشتند.

در این نمایشگاه که از امروز به مدت ۳ روز در سالن شبستان مصلای امام خمینی برگزار می‌شود، موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن به همراه ۴ شرکت تابعه راه آهن حمل و نقل، ترکیب حمل و نقل، راه آهن کشش و توسعه بازرگانی پیشتاز راه و شهر در حضور پیدا کردند.

گفتنی است در روز اول این نمایشگاه مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن با حضور در غرفه موسسه و شرکت های تابعه در گفت و گو با عبادالله فروزش، مدیرعامل و دیگر مدیران از آخرین فعالیت های این مجموعه آگاهی پیدا کردند.

شایان ذکر است در این نمایشگاه ۳۱۱ شرکت دولتی و خصوصی حوزه حمل و نقل جاده‌ای، دریایی، هوایی، ریلی، حمل و نقل ترکیبی و هوشمند، راه‌سازی و راهداری، فنی و عمرانی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها حضور دارند.

برگزاری پنل‌های تخصصی مرتبط با حمل‌ونقل و برگزاری میز ارتباطات مردمی برای پاسخگویی روزانه به مراجعه‌کنندگان در تمام شقوق حمل و نقل و برگزاری نشست‌های خبری معاونان وزیر راه و شهرسازی از ویژگی‌های این نمایشگاه است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code