خانه / اخبار مؤسسه /  بازدید سرپرست و عضو هیات مدیره موسسه از انبار توشه تهران و نحوه اجرای طرح عیدتاعید شرکت پیشتاز راه و شهر

 بازدید سرپرست و عضو هیات مدیره موسسه از انبار توشه تهران و نحوه اجرای طرح عیدتاعید شرکت پیشتاز راه و شهر

در آخرین روز از اجرای طرح عیدتاعید شرکت پیشتاز راه و شهر علی ادریسی سرپرست و سیدعلیرضا محمودی عضو هیات مدیره موسسه از انبار توشه تهران بازدید کردند و در جریان نحوه اجرای طرح عیدتاعید شرکت پیشتاز راه و شهر قرار گرفتند.

شرکت پیشتازه راه و شهر از میلاد حضرت علی (ع) تا مبعث پیامبر اکرم(ص) و در راستای تکریم مشتریان گرامی و با عنایت به سیاست های راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در فاز جدید خدمت، محمولات خرده بار ارسالی توسط ناوگان ریلی، به مقصد نهایی شهر تهران از تاریخ ۹۹/۱۲/۷ تا ۹۹/۱۲/۲۱ بصورت رایگان در شهر تهران توزیع و به نشانی مشتریان، ارسال کرد.

همچنین در این بازدید، ممیزی‌نژاد مدیر عملیات شرکت پیشتاز راه و شهر، از طرح‌های توسعه‌ای این شرکت برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان خبر داد.

شرکت پیشتاز راه و شهر به تازگی حمل توشه و خرده بار از طریق ارائه خدمات درب به درب به هموطنان را با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است. در این طرح شرکت پست، به عنوان یکی از مشتریان این طرح کالاهای مشتریان را از سطح کشور جمع آوری کرده و به شرکت پیشتاز راه و شهر تحویل می دهد و پس از حمل با استفاده از خطوط ریلی در مقصد از مجدد گرفته و تحویل مشتریان می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code