خانه / اخبار مؤسسه / مدیرعامل راه آهن کشش: مهم ترین الویت کاری راه آهن کشش ارایه خدمات خوب به مشتری است

مدیرعامل راه آهن کشش: مهم ترین الویت کاری راه آهن کشش ارایه خدمات خوب به مشتری است

مجتبی تفقدی، مدیرعامل شرکت راه آهن کشش درباره روند حرکت این شرکت در سال های اخیر و برنامه های آن برای ادامه  این روند به روابط عمومی موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه‌آهن گفت: به عنوان کسی که تا قبل از قبول این مسئولیت به عنوان کارفرمای این شرکت فعالیت داشتم، باید به این نکته اشاره کنم که این مجموعه را با توانایی های فنی و اجرایی بسیار خوبی برآورد می کردم.

او در ادامه یادآور شد: روند رو به  رشد و افزایش کیفیت ارایه خدمات در این مجموعه، نشان از همدلی و همراهی پرسنل، برای تحقق اهداف پیش بینی شده شرکت  دارد.

او در ادامه در تشریح شرایط فعلی این شرکت گفت: از آنجا که تمرکز فعایت لکوموتیو های راه آهن کشش بر ناحیه هرمزگان قرار دارد، کاهش ۴۰ درصدی بار حمل شده در این ناحیه ( از ۹/۱ میلیارد تن کیلومتر در بهار  ۹۸ به ۱/۱ میلیارد تن کیلومتر در زمستان ۹۸)، درآمدهای  شرکت را تحت تاثیر قرار داده است. کمک به افزایش بار در ناحیه، ارایه خدمات به مناطق دیگر و فعالیت در حوزه های دیگر صنعت حمل و نقل ریلی، از جمله برنامه های شرکت برای بهبود شرایط فعلی است.

او در ادامه به شرایط موجود در کشور و همچنین اثرات شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: علیرغم درگیری همه بخش های کشور با کرونا ویروس و نیمه تعطیل بودن بخش های اداری کشور ( بانک، گمرکات، ادارات متولی در زنجیره تامین قطعات، و …) بخش حمل بار ریلی کشور کمترین تاثیر را از شرایط فعلی داشته است.

تفقدی به تحریم ظالمانه بر علیه کشور اشاره کرد و گفت: در خصوص تحریم ها لازم به ذکرست که تحریم ها باعث افزایش هزینه ارایه خدمات، طولانی شدن فرآیند انجام کارها و قطع ارتباط با دنیای بیرونی شده است.

مدیرعامل راه آهن کشش به برنامه های خود برای ادامه روند رو به رشد شرکت راه آهن کشش اشاره کرد و گفت: حجم خدمات در صنعت ریلی بالغ بر ۴۰۰۰ میلیارد تومان است که شامل ارایه خدمات نیروی کشش، خدمات تعمیر و نگهداری ناوگان و تامین قطعات و تجهیزات این صنعت است. شرکت راه آهن کشش، هم اکنون در بخش بسیار کوچکی از این صنعت فعالیت دارد که با توجه به توانایی های فنی و اجرایی و مالی، می تواند مسئولیت بیشتری را در این حوزه بر عهده بگیرد. پیشنهادات خوبی هم در این زمینه به هیئت مدیره شرکت ارایه شده است که به زودی جزئیات این برنامه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

او در ادامه گفت: به نظر بنده، مهم ترین عنصری که در صنعت امروز کشور مغفول واقع شده است، توجه نکردن به ارایه خدمات مناسب به مشتری است. در واقع مشتری مداری در کشور ما جایگاهی ندارد و ارایه کنندگان خدمات وکالا سعی می کنند از رانت موجود در صنعت برای فروش کالا و خدمات خود استفاده کنند. لذا مهم ترین الویت کاری راه آهن کشش ارایه خدماتی خوب به مشتری است تا راه آهن ج.ا.ا ( به عنوان مشتری این شرکت) با اشتیاق بیشتری به سمت استفاده از خدمات این شرکت تمایل پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code